Ízmorzsák - finomat gyorsan, könnyedén

Kókuszgríz

2017. február 02. - Vrg

Egyik este nagyon megkívántam a tejbegrízt. Búzadarát nagyon régóta nem tartok otthon, helyette zabkorpát szoktam használni. Most ebből is kifogytam, így tovább ötleteltem és ebből született meg ez a verzió.

picture_20170130_170825937.jpg

Kókuszgríz 

(2-3 adag)

  • 5 dl langyos kókusztej
  • 5 ek kókuszliszt (kb. 30 g)
  • 1 tk konjacliszt (kb. 4 g)
  • 3-4 evőkanál eritrit

A száraz hozzávalókat egy kisebb lábosban összekevertem, majd hozzáöntöttem a tejet. Kis lángon addig főztem amíg be nem sűrűsödött (kb. 4-5 perc). Házi nutellával és fahéjjal megszórva ettem.

Hidegen és melegen is egyaránt finom. Azóta kipróbáltam házi cukormentes lekvárral is. Mindennapos kedvenc lett nálam. :) 

picture_20170201_113244025.jpg

TIPP: kókusztej helyett, mandulatejjel illetve más növényi tejjel is elkészíthető.

TIPP: kókuszliszt helyett kókuszreszeléket is lehet használni 

TIPP: ízesíthetjük, fahéjjal, kakaóval, gyümölcsökkel. 

TIPP: készíthető kevesebb és több kókuszliszttel, ez esetben hígabb/sűrűbb állagot lehet elérni. 

Kövessétek Facebook oldalam, ahol fázis fotókat és még több információt is találhattok. :)

süti beállítások módosítása