Ízmorzsák - finomat gyorsan, könnyedén

Fermentált hagymás uborka

2017. május 08. - Vrg

Nagyon ízlett a legutóbbi fermentált kapros cukkinim, ezért már az elkészülte után azon gondolkodtam, hogy milyen zöldséget készítsek legközelebb. A kapros ízvilág nagyon közel áll hozzám, ezért úgy döntöttem kipróbálom ezt az uborkás hagymás verziót is. Nekem nagyon ízlett, próbáljátok ki Ti is. :)

img_20170430_175024.jpg

 Fermentált hagymás uborka

  • 1 db kígyóuborka (szeletekre vágva)
  • 1 db hagyma (90 g, felkarikázva)
  • 3 gerezd fokhagyma (szeletekre vágva)
  • 1 csokor kapor
  • 1 tk egész bors
  • 1 ek só
  • 1 ek frissen facsart citromlé
  • erjesztett zöldséglé (fermentált cukkini levét használtam), vagy 1/5 mezofil kapszula 
  • víz

A zöldségeket (uborka, hagyma, fokhagyma) egy nagy tálban összekeverem. A fermentáló tartályába teszem a kaprot, rászórom a borsot. Ráteszem az összekevert zöldséget, meglocsolom a citromlével. A sót elkeverem a vízzel, hozzáöntöttem az erjesztett zöldséglét, majd a tartályba töltöm (a zöldségeket épphogy ellepi). 

A tartályt lefedem fóliával és a gépbe helyezem, ráteszem a gép fedelét. Elindítom a gépet, és kiválasztom a Kimchi programot (28 óra). A program, lejárta után hagytam kihűlni szoba hőmérsékleten, majd hűtőbe tettem.

img_20170430_175106.jpg

A gépet a Vegital oldalán megtalálhatjátok, alapanyagokat is tudtok rendelni.

Kövessétek Facebook oldalam, Instagram oldalam,  ahol fázis fotókat és még több információt találhattok. :)

 

 

 

süti beállítások módosítása