Ízmorzsák - finomat gyorsan, könnyedén

Zöldséges csirkekrémleves

2017. május 22. - Vrg

Már sokféle krémleves receptet készítettem a Vegital gépemmel, azonban eddig még csak leginkább zöldségeket használtam. Már régóta terveztem kipróbálni egy olyan levest amelyben alapanyagként szerepel a hús. Ez a leves nagyon finom és ízletes, biztosan többször és más zöldségekkel is megfordul majd nálunk. 

18519622_428028910911869_4936271398651094414_n.jpg

Zöldséges csirkekrémleves

  • 120 g csirkemell filé (apróra felkockázva)
  • fél AP (géphez kapott adagoló poharat használtam) basmati rizs
  • kb. 30 g zöldborsó (ennyi volt itthon, nyugodtan lehet többet is beletenni)
  • 240 g zöld spárga
  • 1 szál újhagyma (felkarikázva)
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 3 tk adalékmentes ételízesítő (helyette só)
  • 1 tk szárított petrezselyem
  • 1 ág friss rozmaring (a leveleket leszedegettem)
  • só, bors ízlés szerint

A hozzávalókat felaprítottam és a  gépbe tettem. Elindítottam a krémleves programot. 

TIPP: alaplével is el lehet készíteni a levest, ekkor még ízletesebb lesz. Ez esetben az ételízesítő elhagyható.

TIPP: a gépet használat előtt ecettel átöblítettem (ez segít az esetleges lerakódások feloldásában és a leégés megelőzősen). Indítás előtt egy fakanállal az egészet átkevertem.

A gépet a Vegital oldalán megtalálhatjátok illetve alapanyagokat is tudtok rendelni. 

Kövessétek Facebook oldalam, ahol fázis fotókat és még több információt is találhattok. :)

süti beállítások módosítása