Ízmorzsák - finomat gyorsan, könnyedén

Egyszerű csirkehúskrém

2018. január 25. - Vrg

Nagyon nagy sikerre volt a legutóbbi  tojáskrémnek (recept itt), sokatoknak kedvencévé vált. Egyik munkatársam, egyik nap hozott munkába csirkehúskrémet, megkóstoltuk, nagyon ízlett nekünk, biztos voltam benne, hogy készítek majd valamikor. Mire odajutottam, hogy elkészítsem a receptre nem emlékeztem, így megalkottam a saját verziómat. 

img_0847.PNG

Egyszerű csirkehúskrém

  • 270 g főtt/sült csirkemell (a hétvégi húslevesbe tettem egy plusz csirkemellet és azt használtam fel, lehet comb is)
  • 1 ek joghurtsajt (vagy zsírszegény sajtkrém)
  • 2 ek natúr joghurt
  • 2 gerezd, zúzott fokhagyma
  • 1 ek cukormentes mustár
  • só, bors ízlés szerint (mustár is sós, ezt vegyük figyelembe)
  • zöldfűszerek (most fél tk oregánót, 1 tk petrezselymet használtam).

A húst daraboljuk, hozzáadjuk a többi hozzávalót és botmixerrel pürésítjük. Ha száraz, joghurttal vagy sajtrémmel tudjuk krémesíteni. Érdemes pár órát állni hagyni, hogy az ízek összeérjenek. 

Friss kenyérrel, pirítóssal, szendvicsbe, zöldségek mellé tökéletes választás lehet. 

Házi teljes kiőrlésű kenyér, zsemle és kifli recept itt , itt és itt

img_0843.JPG

Kövessétek Facebook oldalam, Instagram oldalam,  ahol fázis fotókat és még több információt találhattok. :) 

süti beállítások módosítása