Ízmorzsák - finomat gyorsan, könnyedén

Diétás Raffaello

2017. november 04. - Vrg

Nagyon szeretem a kókuszos sütiket, régebben már csináltam "Raffaello" golyót, azonban az cseppet sem nevezhettem volna diétásnak, de finomnak annál inkább. Ezt az ízélményt kerestem, kísérleteztem és végül megszületett ez a diétás verzió, olyan Ízmorzsás módra. :)

img_0408.JPG

Diétás Raffaello

  • 135 g kókusz tejpor
  • 60 ml víz
  • 55 g kókuszliszt (Szafi Reform Csökkentett Zsírtartalmú kókuszliszt)
  • 25 g kókuszreszelék (szuper minőségű Econeked-es kókuszreszelék)
  • 1 ek 1:4-hez édesítő
  • 1-2 ek kókuszolaj
  • kb. 25 szem mandula (blansírozott és héjas mandulát jó áron itt tudsz rendelni)
  • + kókuszreszelék a forgatáshoz

 

Egy kisebb lábosban elkeverjük az édesítőt a vízzel, majd felmelegítjük. Eközben egy tálban kimérjük az összes száraz hozzávalót, és az édesítős keverékhez öntjük. Simára keverjük, végül pedig hozzáadjuk a kókuszolajat is. Hagyjuk kihűlni. 

Végül vizes kézzel golyókat formázunk, közepükre 1-1 szem mandulát teszünk, és meghempergetjük őket a kókuszreszelékben.  Kb. 25 golyó lesz ebből a mennyiségből, ez persze függ a golyók méretéből és a kóstolások mértékétől. :)

Az elkészítés folyamatáról videó is készült, melyet megtalálhattok a FB oldalamon (további receptvideókkal együtt ). 

Kövessétek Facebook oldalam, Instagram oldalam,  ahol fázis fotókat és még több információt találhattok. :)

süti beállítások módosítása