Ízmorzsák - finomat gyorsan, könnyedén

Gombakrémleves

2017. január 22. - Vrg

Rajongok a gombáért, a kedvenc zöldségem. Már több hónapja megvan a Vegital gépem, gombakrémlevest mégsem készítettem ezidáig. Úgy voltam vele, hogy abból nekem tökéletes leves kell, ezért nagyon sokáig gondolkoztam, olvastam, kerestem, kutattam, hogy a megfelelő ízeket, fűszereket tudjam összepárosítani. Úgy érzem megérte, az ízlésemhez közelálló gombakrémlevest sikerült alkotnom.

picture_20170121_142116675.jpg

Gombakrémleves Vegital géppel

A leves 1.3 literes Jasmine géppel készült. 

  • 280 g gomba
  • 50 g hagyma (1 nagy fejnek a fele)
  • 50 g zellerszál (Lidl-be lehet kapni előrecsomagolt snack zellert, én abból használtam 1 db-ot).
  • 2 db fokhagyma
  • fél AP (géphez kapott adagoló poharat használtam) rizs (barna és vadrizs keverék)
  • 1 ek olivaolaj
  • fél tk szárított kakukkfű
  • 1 tk szárított petrezselyem
  • 3 tk adalékmentes ételízesítő
  • só, bors ízlés szerint

A hozzávalókat felaprítottam és a  gépbe tettem. Elindítottam a krémleves programot. 

TIPP: alaplével is el lehet készíteni a levest, ekkor még ízletesebb lesz. Ez esetben az ételízesítő, olaj elhagyható.

TIPP: tálaláskor adhatunk hozzá feltétként pirított gombát, bacont. Tálalhatjuk növényi vagy sima tejföllel.

TIPP: a gépet használat előtt ecettel átöblítettem (ez segít az esetleges lerakódások feloldásában és a leégés megelőzősen). Indítás előtt egy fakanállal az egészet átkevertem.

A gépet a Vegital oldalán megtalálhatjátok illetve alapanyagokat is tudtok rendelni. 

Kövessétek Facebook oldalam, ahol fázis fotókat és még több információt is találhattok. :)

süti beállítások módosítása