Ízmorzsák - finomat gyorsan, könnyedén

Ananászos kivi smoothie

2017. február 10. - Vrg

A növényi italkészítő géppel korábban csak növényi tejeket és krémleveseket készítettem. Már régóta szemezgettem a juice funkcióval. Ananászos csirkemellet készítettünk ebédre, így gondoltam a megmaradt ananászt is felhasználom valamire, így született az alábbi recept. 
picture_20170203_144544418.jpg

Ananászos kivi  smoothie

  • 210 g ananász
  • 140 g alma
  • 150 g kivi
  • 2 dl víz
  • 4 dl mandulás rizstej (házi mandulás rizstej recept itt)

A gyümölcsöket felkarikáztam, mindet a gépbe tettem. Ráöntöttem a vizet és a növényi tejet, majd elindítottam  a Juice programot.

picture_20170203_144443873.jpg

TIPP: külön édesítőt nem adtam a turmixhoz, elég édes ananászt sikerült találnom. De lehet ízesíteni eritrittel, xilitttel, akár mézzel is akinek belefér. Datolyával is el tudom képzelni

TIPP: Lehet hozzáadni fahéjat, citromot, vanília rudat. 

TIPP: Szűrés nélkül ittam, aki szeretné egy szűrőn átszűrheti. 

A gépet a Vegital oldalán megtalálhatjátok illetve alapanyagokat is tudtok rendelni. 

Kövessétek Facebook oldalam, ahol fázis fotókat és még több információt is találhattok. :)

süti beállítások módosítása