Ízmorzsák - finomat gyorsan, könnyedén

Spárgakrémleves

2017. április 28. - Vrg

Rég készítettem már krémlevest, viszont végre itt a tavasz, jönnek a különböző zöldségek a piacra, szóval megint a bőség zavarával küzdök, hogy milyen levest készítsek. Szeretem a spárgát, bár krémleves formájában még eddig nem próbáltam, hát azt hiszem ezentúl, amíg tart a spárgaszezon többször az asztalra fog kerülni. A spárgát párom édesanyjától kaptam (innen is nagyon köszönöm :)), aki őstermelőtől veszi (mindig friss és nagyon finom). 

18110637_10207175902236044_1574751456_n.jpg

Spárgakrémleves Vegital géppel

A leves 1.3 literes Jasmine géppel készült. 

  • 300 g zöld spárga (néhány spárgának a "fejét" félretettem, megpároltam és ezt adtam a leveshez levesbetétként)
  • 50 g hagyma (1 nagy fejnek a fele)
  • fél AP (géphez kapott adagoló poharat használtam) basmati rizs
  • 1 ek olivaolaj
  • 3 tk adalékmentes ételízesítő
  • fél tk bors
  • só, őrölt szerecsendió ízlés szerint
  • víz a max/min jel közé

A hozzávalókat felaprítottam és a  gépbe tettem. Elindítottam a krémleves programot. (Szűrés nélkül tálaltam a párolt "spárgafejekkel")

18110798_10207175902516051_1159493604_n.jpg

TIPP: alaplével is el lehet készíteni a levest, ekkor még ízletesebb lesz. Ez esetben az ételízesítő, olaj elhagyható.

TIPP: a gépet használat előtt ecettel átöblítettem (ez segít az esetleges lerakódások feloldásában és a leégés megelőzősen). Indítás előtt egy fakanállal az egészet átkevertem.

A gépet a Vegital oldalán megtalálhatjátok illetve alapanyagokat is tudtok rendelni. 

Kövessétek Facebook oldalam, ahol fázis fotókat és még több információt is találhattok. :)

süti beállítások módosítása