Ízmorzsák - finomat gyorsan, könnyedén

Csokis banánfagyi

2018. április 24. - Vrg

Első (de nem az utolsó) fagylaltkészítési próbálkozásom. Szerintem nagyon jól sikerült, a csoki elhagyható, illetve többféleképpen is lehet variálni az alapreceptet, adhatunk hozzá kakaóport, vaníliát, esetleg más fagyasztott gyümölcsöket is. Ha a fagyasztást nem számoljuk, akkor az egész megvan kb. 5 perc alatt. 

img_1781.PNG

Csokis banánfagyi

  • 2 banán (kb. 200 g)
  • kb. fél deci mandulatej
  • 3 kocka hozzáadott cukortól mentes étcsokoládé (kb. 25 g)

A banánt felkarikázzuk, és lefagyasztjuk (én egy tálcára tettem őket, befóliáztam és így tettem a mélyhűtőbe). A megfagyott gyümölcsöt egy késes aprítóba tesszük, hozzáadjuk a mandulatejet és krémesre turmixoljuk. A csokit egy kés segítségével apróra vágjuk, majd az elkészült fagylalthoz keverjük (nagyobb csokidarabokat szerettem volna, ezért vágtam fel külön a csokit). A kész fagyit azonnal fogyaszthatjuk, de ha nem megfelelő az állaga, akkor visszatehetjük a mélyhűtőbe fél-1 órára.  

Tápérték: 

a teljes adag:

kb. 279 kcal, 9 g zsír, 55 g szénhidrát, 6 g fehérje

Kövessétek Facebook oldalam, Instagram oldalam,  ahol fázis fotókat és még több információt találhattok. :)

süti beállítások módosítása